Renault Master chłodnia :: kontener chłodniczy, zabudowa chłodnicza, agregat Carrier, Thermo King, Zanotti

www.renaultdostawcze.pl

MASTER CHŁODNIA kontener chłodniczy

Kontener izotermiczny lub chłodniczy jest gwarancją bezpiecznego i higienicznego transportu szybko psujących się artykułów żywnościowych zamrożonych lub schłodzonych. Kontener pozwala przewieźć więcej towarów niż izotermiczny furgon - ma większą kubaturę i większą powierzchnię podłogi (brak nadkoli wewnętrznych).

  1. OPIS
  2. GALERIA
  3. VIDEO
  4. CENA I DOSTĘPNOŚĆ

Zabudowy izotermiczne przeznaczone są do przewozu towarów w warunkach stosunkowo stabilnej temperatury i wilgotności powietrza. Kontener izotermiczny, niezależnie od warunków klimatycznych, chroni towar przed ekstremalnymi temperaturami zewnętrznymi. W utrzymaniu optymalnej temperatury pomagają agregaty chłodnicze z płynną regulacją temperatury towaru w zakresie od +12C do 0C - klasa FRA wg umowy ATP, współczynnik k<0,7 [W/mK].

Zabudowy chłodnicze przeznaczone są dla grupy odbiorców, specjalizujących się w transporcie artykułów żywnościowych zamrożonych i głęboko zamrożonych. Nadwozia o współczynniku przenikania ciepła k < 0,4 {W/m2 K}, wyposażone w odpowiednio dobrane agregaty chłodnicze (Carrier, Thermo King, Zanotti), pozwalają na przewóz towarów w dowolnie zadanej, kontrolowanej temperaturze, w przedziale od + 12o C do - 20o C - klasa FRC wg ATP.

Czym się różni izoterma od chłodni?

Agregatem... twierdzą niektórzy i jest w tym stwierdzeniu sporo prawdy.

W izotermie towar zachowuje temperaturę, jaką miał podczas załadunku. Np. gorące pieczywo załadowane w piekarni chronione jest przed utratą ciepła (a także pyłem, wilgocią) podczas transportu do sklepu spożywczego. Trzeba zauważyć, że jeżeli samochód z pieczywem objeżdża sieć sklepów, to owo pierwotnie "gorące" pieczywo w pierwszym punkcie rozładunku jest "bardzo ciepłe" a w ostatnim jest zaledwie "ciepłe". Wymiana ciepła nie jest jednak duża i nie ma praktycznie wpływu na właściwości przewożonego produktu. Podobnie rzecz się ma przy przewożeniu produktów schłodzonych. Np. przechowywane i załadowane w temp. bliskiej 0 oC kwiaty po kilkudziesięciu minutach transportu będą mieć temperaturę o kilka C wyższą, co nie zmienia faktu, że ciągle będą "świeże". Zatem zadaniem izotermy jest ochrona przewożonych towarów przed pyłem i wodą oraz ograniczenie wymiany cieplnej między wnętrzem nadwozia, a otoczeniem.

Chłodnia od izotermy różni się tym, że posiada urządzenie chłodnicze, które może ochładzać lub podgrzewać powietrze we wnętrzu zabudowy. W chłodni zwykle ważne jest osiągnięcie i utrzymanie podczas transportu określonej temperatury np. 0o C. Dlatego w większości przypadków agregat chłodniczy dodatkowo wyposażony jest w moduł grzewczy. Pozwala to np. przy przewozie mięsa, gdy wymagana jest temperatura transportu w zakresie -1o C - 3o C, na chłodzenie wnętrza latem i na podgrzewanie wnętrza zimą przy wyraźnie ujemnych temperaturach. Tego typu rozwiązanie gwarantuje utrzymanie stałej temperatury we wnętrzu zabudowy, niezależnie od temperatury zewnętrznej.

Trudno publikować cenę, skoro wpływa na nią m. in. silnik, wyposażenie oraz specyfikacja zabudowy. Dlatego o cenie i dostępności po prostu musimy porozmawiać.

Możesz zadzwonić pod nr tel. +48 663 399 388 lub napisać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Odpiszę tak szybko jak to będzie możliwe.

Poznaj promocyjny LEASING banku RENAULT!

FINANSOWANIE

Poznaj program Renault Business Finance!

FINANSOWANIE

Poznaj promocyjny KREDYT banku RENAULT!

FINANSOWANIE

Możesz dzwonić od poniedziałku do piątku w godz. 9-17.

ZADZWOŃ LUB NAPISZ

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1