Podkategorie
- Szczegóły
- Kategoria: Uncategorised
- Czas odczytu: 1 min
Firma DECAR sp. z o.o. jest koncesjonerem marki RENAULT (od 1992 roku) i DACIA (od 2005 roku). Wieloletnie doświadczenie, profesjonalny i zaangażowany zespół zapewnił nam ugruntowaną pozycję nie tylko na warszawskim rynku motoryzacyjnym. Jako jeden z największych dealerów marki RENUALT i DACIA w Polsce, oferujemy pełną gamę samochodów osobowych i dostawczych oraz związanych z nimi produktów. Naszymi atutami są atrakcyjne ceny, wysoka jakość oferowanych usług, fachowe doradztwo poparte wieloletnim doświadczeniem i pasją do marki Renault.
Od września 2006 roku działalność prowadzimy w nowej siedzibie posiadającej klimatyzowane pomieszczenia, przestronne i przyjazne salony oraz nowoczesne zaplecze serwisowe spełniające najwyższe wymagania koncernu Renault. Bezpośrednie sąsiedztwo z Trasą Mostu Marii Skłodowskiej-Curie oraz bliskość trasy S8 gwarantuje wygodny dojazd klientom z Warszawy oraz spoza stolicy.
Aktualnie prowadzimy:
- sprzedaż pełnej gamy nowych samochodów osobowych i dostawczych (w tym specjalistycznych i modyfikowanych),
- sprzedaż samochodów używanych,
- sprzedaż ubezpieczeń ,
- usługi finansowe (leasing i kredyt samochodów),
- sprzedaż części i akcesoriów,
- pełny zakres usług serwisowych na najwyższej jakości urządzeniach, częściach i materiałach,
- naprawy blacharskie i lakiernicze.
Nasi pracownicy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i licznym szkoleniom organizowanym przez Renault Polska i Institut Renault Europe Centrale posiadają najwyższe kwalifikacje zawodowe.
DECAR Sp. z o.o. Autoryzowany Koncesjoner Renault i Autoryzowany Koncesjoner Dacia groupe Renault NIP 526-020-69-71, NIP UE PL 5260206971 ul. Modlińska 154B, 03-170 Warszawa Kapitał zakładowy 177.500 PLN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000095082
- Szczegóły
- Kategoria: Uncategorised
- Czas odczytu: 3 minut(y)
Renault Kangoo to kombivan, czyli coś pośredniego pomiędzy nadwoziem kombi a vanem. W wersji osobowej samochód jest uniwersalnym pojazdem do użytku rodzinno-zawodowego, czyli np. od poniedziałku do piątku do hurtowni i do klientów, w sobotę na rodzinną wycieczkę, a w niedzielę do teściów z rodziną na obiad.
Gdyby postawić tezę, że Renault Kangoo jest ładne, to obroniłaby się ona tylko pod warunkiem, że dodamy, że jest ładne jak na kombivana. Trzeba jednak przyznać, że przez lata samochód dojrzewał, aż stał się konstrukcją w miarę elegancką, sprawiającą wrażenie solidnego i dopracowanego w detalach pojazdu (mniej widocznych uszczelek, ulepszone nadwozie, węższe szczeliny w nadwoziu, lepsza jakość powłoki lakierniczej, wyższa jakość montażu). Kangoo to jednak przede wszystkim środek transportu, z przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. A do tego unikalna funkcjonalność, rzadko spotykana w samochodach innych segmentów, jak np.:
- możliwość złożenia siedzeń i uzyskania płaskiej podłogi jednym ruchem ręki
- przedział bagażowy ma 1,88 metra długości, a po dodatkowym złożeniu przedniego – 2,88 metra
- półka i schowki pod dachem
- wielofunkcyjna tylna półka: w zależności od ustawienia można przewozić na niej nawet bardzo duże przedmioty
- z tyłu do wyboru klapa podnoszona do góry albo drzwi uchylane na bok
- innowacyjne relingi dachowe: można je ustawiać poprzecznie lub wzdłużnie
A skoro już o relingach mowa, to rozważmy taki przypadek: użytkownik Kangoo chce przewieźć dwa rowery. Jak to zrobić? Teoretycznie najprościej ustawić relingi w poprzek i zamontować uchwyty na rower. W praktyce istnieje jeszcze prostsze rozwiązanie - można te rowery włożyć do samochodu. Po prostu. W Kangoo to się udaje, bo Kangoo to wszechstronny samochód o licznych możliwościach aranżacji wnętrza i z bardzo dużym bagażnikiem.
Od lat Renault w tym segmencie oferuje dwa pokrewne samochody: Scenica i Kangoo. Ten drugi oferuje dokładnie to samo co Scenic, tyle że jest bardziej praktyczny. Scenic wywodzi się z Megane i jest bardziej "osobowy". Kangoo występuje również w wersji dostawczej, dzięki czemu posiada kanciastą geometrię karoserii przekładającą się na przepastne wnętrze. Scenic jest przeznaczony dla rodzin. Kangoo - dla rodzin i specjalistów.
Tak w ogóle, to skoro Kangoo wygląda inaczej niż większość samochodów, to użytkownicy tego samochodu też patrzą inaczej na niektóre jego właściwości. Popatrzymy np. na osiągi. Tutaj nikogo nie interesuje, w jakim czasie ten samochód przyspiesza do setki. Istotne jest za to pytanie o niskie koszty użytkowania. Odpowiedź na to pytanie jest twierdząca: silniki oferują bowiem optymalne moce i niskie zużycie paliwa, w samochodzie wykorzystano sprawdzone w innych modelach technologie, a koszty serwisu są całkiem rozsądne.
Jeżeli dla kogoś możliwość przewiezienia 5 osób i przepastny bagażnik to za mało, to mamy w Renault jeszcze jedną propozycję - Grand Kangoo. Pojazd ten ma dłuższe nadwozie i może przewieźć aż 7 osób. Dostęp do trzeciego rzędu drzwi foteli ułatwiają drzwi przesuwne o szerokości 83 cm (+18 cm w porównaniu do Kangoo).
Fabryka Renault produkująca Kangoo produkuje ten model również dla innego koncernu, kojarzonego z produkcją samochodów segmentu premium. Chodzi o Daimler AG, właściciela marki Mercedes-Benz. Zarządzający tym koncernem doszli do wniosku, że stworzenie przez mich od podstaw takiego auta nie tylko zajęłoby im mnóstwo czasu, ale także pochłonęłoby dużo pieniędzy na rozwój konstrukcji. Dlatego wybrali Kangoo i sprzedają go pod marką Mercedes-Benz Citan. No a skoro Daimler wybrał Kangoo, to jest też jeden z powodów, dla którego ten samochód powinieneś wybrać i Ty.







