W swojej ofercie posiadamy dwa rodzaje pneumatycznego zawieszenia tylnej osi:
PNEUMATYCZNE ZAWIESZENIE FABRYCZNE
TRYB RĘCZNY: poprzez naciśnięcie guzika na pilocie można opuścić zawieszenie, co przydaje się wtedy, kiedy potrzebne jest obniżenie progu załadunku. Funkcja ta przydaje się np. przy skrzyniach (przy załadunku ręcznym) oraz przy lawetach (by obniżyć kąt wejścia/natarcia pojazdu wprowadzanego na platformę).
TRYB AUTOMATYCZNY: Większe obciążenie pojazdu automatycznie powoduje wzrost ciśnienia powietrza w resorze. Dzięki temu charakterystyka zawieszenia pozostaje prawie niezmieniona - wysokość zawieszenia cały czas utrzymywana jest na podobnym poziomie.
ZAWIESZENIE PÓŁPNEUMATYCZNE - DODATKOWE PODUSZKI
Tzw. "poduszki" lub "miechy" to system dodatkowego usztywnienia tylnej osi Renault Master, współpracujący ze standardowym, resorowym zawieszeniem samochodu. Obok pióra resora montowany jest dodatkowy resor pneumatyczny, którego ciśnienie regulowane jest przez kierowcę. Zwykle montujemy zestaw z własnym kompresorem, co pozwala regulować ciśnienie bez wychodzenia z kabiny. Istnieje możliwość montażu kompresora 1-obwodowego (takie samo ciśnienie występuje w prawej i lewej poduszce) jak też 2-obwodowego (każda poduszka może mieć niezależnie ustawione ciśnienie).
System dodatkowych poduszek poprawia stabilność samochodu, przyczepność i komfort jazdy.