ZAPYTAJ O OFERTĘ

Szukasz samochodu do firmy?
Powiedz, czego potrzebujesz!

+48 22 519 89 05
zapytaj@RenaultDostawcze.pl

handlowiec

MATEUSZ HOMA
handlowiec

DECAR ul. Modlińska 154B, Warszawa | samochody dostawcze Renault | specjalistyczne zabudowy | sprzedaż i finansowanie zapytaj@RenaultDostawcze.pl

Renault KANGOO VAN (furgon)

Renault Kangoo VAN to użytkowa wersja kombivana Kangoo - samochód stworzony dla przedsiębiorców. Zamiast przeszklenia posiada blaszane ściany, a z tyłu zamiast klapy posiada asymetrycznie dzielone drzwi. Może mieć 2, 3 lub 5 miejsca siedzące. Występuje w podstawowej długości nadwozia lub w rozmiarze L2 (wersja przedłużona). Formalnie jest to samochód ciężarowy.

Od 2 do 5 osób

Najczęściej wybierana przez klientów konfiguracja to pojazd 2-miejscowy. Pomiędzy kierowcą a pasażerem znajduje się praktyczny podłokietnik ze schowkiem. Wiele kompaktowych samochodów osobowych nie oferuje kierowcy i pasażerowi tak komfortowej podróży jak Kangoo VAN. Istnieje również możliwość zamówienia samochodu 3-miejscowego, z opcją składania oparcia środkowego pasażera (mobilne biuro). Trzeba jednak mieć na uwadze fakt, że Kangoo jest wyraźnie węższy niż Trafric czy Master, które domyślnie są samochodami 3-osobowymi. Zatem trzy osoby mogą w Kangoo względnie wygodnie przejechać kilkanaście kilometrów, ale na pewno nie kilkaset. Natomiast pełny komfort podróży zapewnia wersja 5-miejscowa - brygadowa. Tylko po co w dostawczym wariancie samochód 5-miejscowy, skoro 5-miejsowa jest też wersja osobowa? Kangoo VAN z dwoma rzędami foteli to brygadówka, czyli samochód ciężarowy ze ścianą grodziową, która oddziela przestrzeń bagażową od części kabinowej - tym właśnie różni się od osobowego kombivana. W brygadowym vanie funkcjonalność samochodu zwiększa składana kanapa II rzędu i przesuwana ściana grodziowa. Dzięki temu rozwiązaniu łatwo można przekształcić samochód z wersji 5-miejscowej z dużym bagażnikiem (do 2m3) w wersję 2-miejscową z bardzo dużą częścią bagażową (do 3m3.

Praktyczne innowacje

Powszechnie uważa się, że dostawcze samochody są nudne i w ramach segmentu - podobne do siebie bez względu na producenta. Kangoo VAN pokazuje, że w furgonetce można wymyślić coś unikalnego i szalenie praktycznego:

Open Sesame (Easy Side Access) to unikalne rozwiązanie, które zwiększa możliwości bocznego załadunku. Aż 1.4 m bocznej przestrzeni załadowczej można osiągnąć po otwarciu prawych drzwi pasażera (otwierają się pod kątem 90o) i prawych, bocznych drzwi suwanych. W każdym innym samochodzie przestrzeń ta jest przedzielona słupkiem "B". W wersji Open Sesame tego słupka nie ma... chociaż to nie jest prawdziwe stwierdzenie. No jeżeli czegoś nie widać, to wcale nie znaczy, że tego nie ma - po prostu tego nie widać. W tym przypadku słupek "B" występuje jako wewnętrzne wzmocnienie drzwi pasażera i drzwi suwanych. Sztywność karoserii i odporność na boczne zderzenia jest gwarantowana przez producenta.

Rozwiązaniu Open Sesame towarzyszy składana ścianka grodziowa, a właściwie połowa składanej ściany grodziowej. Składa się bowiem ta część, która znajduje się za pasażerem. W przypadku złożenia fotela pasażera i ułożenia ściany wzdłuż osi pojazdu, Kangoo VAN oferuje aż do 3m długości części bagażowej z prawej strony pojazdu (do 3.5 m w wersji L2).

Easy Inside Rack (Easy Inside Gallery) to składany wewnętrzny stelaż podsufitowy. Pozwala lepiej wykorzystać przestrzeń ładunkową pojazdu umożliwiając transport długich przedmiotów (np. drabina) tuż pod sufitem. Z jednej strony takie rozwiązanie uwalnia dodatkowe miejsce na podłodze, a z drugiej strony nie zwiększa wysokości pojazdu jak tradycyjny bagażnik dachowy.

Wersja przedłużona L2

Klienci najczęściej zamawiają Kangoo VAN w standardowym rozmiarze, który pomieści nawet dwie EP ułożone poprzecznie. Jeżeli potrzebujesz więcej przestrzeni - możesz zamówić wersję przedłużoną L2. Oto, co dzięki temu zyskujesz:

• Nadwozie wydłużone o 42 cm (38 cm rozstaw osi, 4 cm zwis tylny)

• Ładowność do 800 kg lub nawet 1000 kg z opcją powiększonej ładowności

• Zwiększoną do 4,9m 3 przestrzeń ładunkową w wersji z uchylną przegrodą lub do 4,2 m3 w wersji ze stałą ścianą grodziową; to ok. 1m3 więcej niż w wersji L1

• 0,5 m większą długość maksymalną ładunku przewożonego za pomocą podwieszanego stelaża Easy Inside Rack

• Drzwi boczne o szerokości 83 cm, tj. ok. 21cm więcej niż w L1

• Maksymalną długość ładunkową mierzoną po podłodze zwiększoną o blisko 0,5m

Renault Kangoo dostępny jest z silnikiem wysokoprężnym dCi (diesel common-rail injection) oraz jako samochód elektryczny - E-Tech 100% electric.