Zabudowę izotermiczną / chłodniczą w Renault Kangoo oferujemy w dwóch wariantach: wewnętrzną (wewnątrz ścian furgonu) i zewnętrzną (kontener na bazie platformy).
Mała chłodnia - duże oszczędności
Oczywiście, kubatura przemawia za wyborem większej chłodni, jak Renault Trafic czy Renault Master. Bywa jednak, że liczy się zwrotność i możliwość zaparkowania na miejscu kompaktowego samochodu osobowego. Właśnie wtedy najlepszym wyborem będzie izotermiczny (chłodniczy) Renault Kangoo VAN. Co równie ważne, koszt zakupu i eksploatacji Kangoo jest zauważalnie niższy w porównaniu z Trafic'em czy Masterem. Jeżeli zatem kluczowe znaczenie ma dla Ciebie zwinność w ruchu i niski koszt obsługi - wybierz Renault Kangoo.
Izoterma wewnętrzna - furgon
Główną zaletą izotermy wewnętrznej jest niski koszt zabudowy. Adaptacja furgon polega na wykończeniu ścian i sufitu laminatem poliestrowo-szklanym o grubości 2 mm. Pomiędzy laminatem a blaszanymi ścianami i sufitem znajduje się materiał izolacyjny XPS o grubości ok. 40 mm. Materiał ten zapewnia skuteczną izolację termiczną, bez mostków cieplnych. Drzwi boczne i tylne również pokryte są laminatem, pod którym znajduje się włóknina izolacyjna. Izolowana podłoga o grubości 40 mm pokryta jest antypoślizgową wylewką MOROTHAAN. Wszystkie materiały posiadają atest PZH. Opcjonalnie możesz zamówić:
- wykończenie z laminatu termoformowanego
- podłogę wykończoną blachą ryflowaną
- wykończenie ścian i cokołów blachą aluminiową
- listwy boczne do mocowania ładunku
- kurtyny PCV w drzwiach (z opcją prostego demontażu)
- agregat chłodniczy np. ZANOTTI z120e ze sterownikiem w kabinie kierowcy
Izoterma / chłodnia kontenerowa - platforma
Zabudowa furgonu w sposób zauważalny zmniejsza przestrzeń wewnątrz Renault Kangoo VAN. Dlatego oferujemy alternatywne rozwiązanie - zabudowę kontenerową. Dzięki prostopadłościennej konstrukcji o równych ścianach, zabudowa ta oferuje zdecydowanie większą kubaturę i lepsze wykorzystanie przestrzeni.
Doskonała izolacja zabudowy - dwa warianty izolacji:
- izoterma - współczynnik przenikania ciepła: K< 0,7 W/m2 K (przewóz towarów w temperaturze 0-5 °C)
- chłodnia - współczynnik przenikania ciepła: K< 0,4 W/m2 K (przewóz towarów w temperaturze do -20°C)
W Renault Kagnoo stosujemy agregat chłodniczy z zasilaniem elektrycznym. Duża powierzchnia dachu pozwala zamontować panel fotowoltaiczny o mocy 500 W. Panel ten współpracuje z przetwornicą MPPT wspomagając ładowanie akumulatora o 20-30 A.