DECAR ul. Modlińska 154B, Warszawa | samochody dostawcze Renault | specjalistyczne zabudowy | sprzedaż i finansowanie zapytaj@RenaultDostawcze.pl
  OD 10.8 m3 DO 17 m3 POJEMNOŚCI :: AŻ DO 4.49 m DŁUGOŚCI CZĘŚCI BAGAŻOWEJ :: ULUBIONA KABINA KIEROWCÓW
Renault Master furgon blaszak
  trzy długości i dwie wysokości nadwozia :: doskonała baza pod różne zabudowy :: silnik wysokoprężny lub elektryczny

Renault MASTER wielofunkcyjny furgon

Renault Master od kilkunastu lat jest liderem rynku samochodów dostawczych w Europie. Pojazd posiada atrakcyjny wygląd nadwozia, niezwykle funkcjonalną i komfortową kabinę kierowcy oraz bardzo dobre własności przewozowe. 

Renault Master L3H2 furgon

Renault Master furgon (tzw. blaszak) posiada zamknięte nadwozie blaszane ze sztywnym dachem i ścianami, odchylane drzwi tylne (o kącie otwarcia 180o lub 270o) i  przesuwane drzwi boczne. Jest nie tylko funkcjonalnym furgonem - stanowi również doskonałą bazę jako pojazd do zabudowy izoterm, brygadówek, pojazdów warsztatowych, kamperów, ambulansów i innych. 

Wymiary części bagażowej

Od roku 2024 Renault Master oferowany jest w następujących rozmiarach: L2H2, L3H2, L3H3 oraz L4H3, gdzie L oznacza długość (length), a H wysokość (height). Pojemność części bagażowej wynosi od 10.8 m3 dla wersji L2H2 do 17 m3 dla wersji L4H3. Pojazdy w rozmiarze L2 i L3 posiadają napędzane przednie koła (FWD - Front Wheel Drive). Najdłuższy wariant L4 ma napędzane koła tylne (RWD - Rear Wheel Drive). Oto najważniejsze wymiary części ładunkowej poszczególnych wersji (w mm):

Rozmiar L2H2 L3H2 L3H3 L4H3
Długość mierzona po podłodze 3225 3857 3853 4493
Długość na wysokości metra powyżej podłogi 3004 3634 3634 4286
Wysokość maksymalna wewnątrz 1885 1885 2119  2023
Wysokość w świetle drzwi tylnych 1755 1755 1755 1659
Szerokość bocznych drzwi 1312 1312 1312 1312
Wysokość w świetlne bocznych drzwi 1753 1753 1753 1657

 

Najpopularniejsza od lat jest wersja L3H2. Wynika to z faktu, że jej cena jest porównywalna do ceny wersji L2H2, a długość części bagażowej i jej pojemność jest zauważalnie większa. Rozmiar L4H3 to nie tylko jeszcze większa długość i pojemność części ładunkowej - jako pojazd tylnonapędowy ma również zwiększony uciąg na haku. Warto jednak mieć na uwadze, że Mastery z napędem na tylną oś mają podniesioną podłogę (pod nią znajduje się most napędowy), przez co ograniczona jest nieco maksymalna użyteczna wysokość części towarowej oraz wyżej znajduje się próg załadunku.

W zależności od potrzeb użytkowników oraz typu napędu, pojazd może mieć różne klasy DMC: 3300 kg, 35000 kg, 4000 kg oraz 4500 kg. Klasa DMC 3.5t dostępna jest dla pojazdów z napędem na przednią oś. Klasa DMC 4.5t występuje przy napędzie tylnym z kołami bliźniaczymi (RWD DBL).

Zabezpieczenie części bagażowej

Część bagażowa w standardowym wyposażeniu posiada trzy panele sklejkowe: na drzwiach suwanych oraz na skrzydłach drzwi tylnych. Oto fabryczne pakiety zabezpieczenia przestrzeni bagażowej:

Pakiet Cargo 1 - antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową; wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej - medium); panele dolne z ze sklejki 5-wartswowej grubości  8mm; grubość 15mm = 10mm płyta wiórowa + 5mm powierzchnia antypoślizgowa
Pakiet Cargo 2 - antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową; wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej - medium; punkty mocowania ładunku na ścianach bocznych przy drzwiach tylnych; oświetlenie przestrzeni ładunkowej LED; panele dolne z ze sklejki 5-wartswowej grubości  8mm; grubość 15mm = 10mm płyta wiórowa + 5mm powierzchnia antypoślizgowa
Pakiet Cargo 3 - antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową; wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej - full); panele dolne z ze sklejki 5-wartswowej grubości  8mm, panele górne z ze sklejki 3-wartswowej grubości  5mm; grubość 15mm = 10mm płyta wiórowa + 5mm powierzchnia antypoślizgowa
Pakiet Cargo 4 - antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową; punkty mocowania ładunku na ścianach bocznych przy drzwiach tylnych; oświetlenie przestrzeni ładunkowej LED; wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej - full); panele dolne z ze sklejki 5-wartswowej grubości  8mm, panele górne z ze sklejki 3-wartswowej grubości  5mm; grubość 15mm = 10mm płyta wiórowa + 5 mm powierzchnia antypoślizgowa
Pakiet Cargo Poly - antypoślizgowe wykończenie podłogi przestrzeni cargo płytą wiórową; wykończenie ścian przestrzeni ładunkowej polipropylen); grubość 15mm = 10mm płyta wiórowa + 5mm powierzchnia antypoślizgowa; grubość paneli 4,2mm

Pakiety zabezpieczające część bagażową wykonywane przez autoryzowane firmy zabudowujące stwarzają jeszcze więcej możliwości. Można wtedy wybrać podłogę nie tylko sklejkową, ale również z PVC lub z blachy ryflowanej. Nadkola można zamówić sklejkowe (skrzynkowe) lub z tworzywa ABS (w kształcie fabrycznego nadkola).

zabezpieczenie nadkoli - tworzywo ABS

Boki ścian mogą być wykończone sklejką zwykłą, sklejką laminowaną lub blachą ryflowaną.

pełne zabezpieczenie części bagażowej

Bywa, że pomiędzy sklejką a blaszaną ścianą fabryczną stosowana jest dodatkowa warstwa wyciszająca lub termoizolacyjna. W celu bezpiecznego przewożenia ciężkich towarów, w podłodze montujemy wzmocnione ucha do mocowania linek zabezpieczających bagaż przed przesuwaniem. Niestabilne towary mogą być również mocowane linkami do listew montowanych w ścianach bocznych. Jeszcze innym sposobem stabilizującym przewóz towarów są poprzeczki montowane pomiędzy podłogą a dachem.

Silnik 2.0 dCi - do 170 KM, manualna lub automatyczna skrzynia biegów

Renault Master dostępny jest z silnikiem wysokoprężnym dCi (diesel common-rail injection) oraz jako samochód elektryczny - E-Tech electric. Od roku 2024 w samochodzie montowany jest silnik o pojemności 2.0 l (1998 cm3). Plotka głosi, że jest to nowy silnik... W każdej plotce jest nieco prawdy. Owszem, jest to nowy silnik w tym modelu. Sam silnik (chodzi o konstrukcję bazową) jest jednak starszy niż cała poprzednia generacja Mastera (2010 - 2024). Chodzi bowiem o silnik o oznaczeniu M9R, który przez lata w innych modelach Renault dorobił się opinii jednostki słynącej z niezawodności, wydajności, kultury pracy i oszczędności paliwa. W Renault Master silnik 2.0 dCi dostępny jest w wersji o mocy od 105 KM do 170 KM. Gamę jednostek napędowych uzupełnia wersja elektryczna E-tech oraz napęd wodorowy (od 2026 r).

PROMOCYJNY KREDYT i LEASING

Szybkie i proste procedury, minimum formalności - finansowanie Renault:

mobilize financial services

PROMOCYJNY KREDYT i LEASING

Szybkie i proste procedury, minimum formalności - finansowanie Renault:

DECAR - sprzedaż - finansowanie

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Szukasz samochodu dostawczego?
Powiedz, czego potrzebujesz!

+48 22 519 89 05
zapytaj@RenaultDostawcze.pl

handlowiec

MATEUSZ HOMA
handlowiec