DECAR ul. Modlińska 154B, Warszawa | samochody dostawcze Renault | specjalistyczne zabudowy | sprzedaż i finansowanie zapytaj@RenaultDostawcze.pl
Izoterma niskopodłogowa
  aerodynamiczna sylwetka, niski próg załadunku :: do 6 EP pojemności :: zintegrowana wewnętrzna kabina sypialna
izoterma niskopodłogowa
  aerodynamiczna sylwetka, niski próg załadunku :: do 6 EP pojemności :: zintegrowana wewnętrzna kabina sypialna

Renault MASTER izoterma - kontener izotermiczny

Zabudowa niskopodłogowa na platformie posiada pojemność typowej zabudowy kontenerowej oraz niski próg załadunku - jak w furgonie izotermicznym. Przeznaczona jest do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze m. in. w branży spożywczej, farmaceutycznej (transport leków) oraz cateringowej.

Próg załadunku mieści się na wysokości zaledwie 61 cm. To przeszło 30 cm niżej niż w klasycznych kontenerach zbudowanych na podwoziu. Dodatkowo wchodzenie ułatwia szeroki, wygodny stopień. Szeroko rozstawione,  proste ściany pozwalają osiągnąć zdecydowanie większą kubaturę niż w izotermach wewnętrznych w tzw. "blaszakach".

Zalety izotermy niskopodłogowej

Łatwy załadunek i wyładunek – dzięki niskopodłogowej konstrukcji, wysokość podłogi jest znacznie obniżona, co ułatwia załadunek i rozładunek. Jest to szczególnie przydatne w transporcie, w którym towary są ładowane ręcznie, bez użycia wózków paletowych. Niska podłoga jest też nieoceniona w sytuacji, kiedy pracownik musi wchodzić do pojazdu kilka (naście, dziesiąt) razy dziennie.

Wysoka izolacja termiczna – konstrukcja z paneli warstwowych zapewnia bardzo dobrą izolację, co pozwala utrzymać odpowiednią temperaturę wewnątrz pojazdu, niezależnie od warunków zewnętrznych.

Przestronność i funkcjonalność – izoterma zbudowana na platformie jest pojazdem bardziej przestronnym niż izoterma zabudowana wewnątrz furgonu. Regularny, prostopadłościenny kształt gwarantuje zdecydowanie większą kubaturę przy takiej samej zwrotności samochodu jak klasyczny furgon.

Wysoka stabilność - w odróżnieniu od kontenerów izotermicznych zbudowanych na klasycznym podwoziu, izoterma na platformie jest pojazdem o niskim środku ciężkości.

Estetyka i czystość - proste, regularne kształty ułatwiają utrzymanie w czystości. Jakość materiałów użytych do produkcji zabudowy potwierdza Świa­dec­two Ja­ko­ści Zdro­wot­nej NIZP-PZH.

Tylna, wewnętrzna kabina sypialna

Opcjonalną, unikalną funkcjonalnością jest kabina sypialna zintegrowana z kabiną kierowcy, umiejscowiona w przedniej części zabudowy. Łóżko ma szerokość 70 cm, a jego długość to 202 cm. Pod łóżkiem znajdują się dwa duże schowki. Kabina sypialna wbudowana jest w izotermę, więc z zewnątrz jej obecność jest niezauważalna. Komfort termiczny zapewnia ogrzewanie postojowe o mocy 2 kW. Za zasilanie elektryczne na postoju odpowiada dodatkowy akumulator 12V.

W wersji z tylną kabiną sypialną możesz przewieźć do 5 EP - to o jedną EP więcej niż w klasycznym izotermicznym furgonie (bez kabiny sypialnej).

tylna kabina sypialna - izoterma

Oczywiście, to Ty decydujesz o wyborze: możesz wybrać większą przestrzeń załadunkową (wtedy zaraz za kabiną kierowcy zaczyna się część towarowa) albo wyższy komfort podróżowania i odpoczynku (wtedy w przedniej części zabudowy zamontujemy kabinę sypialną). Niezależnie od Twojego wyboru, nad kabiną kierowcy zamontujemy zintegrowany z nadwoziem spojler dachowy, w którym znajduje się nisza na agregat chłodniczy. Rozwiązanie to korzystnie wpływa na estetykę i aerodynamikę zabudowy.

Renault Business Solutions

Modlińska 154B

DECAR

PROMOCYJNY KREDYT i LEASING

Szybkie i proste procedury, minimum formalności - finansowanie Renault:

mobilize financial services

PROMOCYJNY KREDYT i LEASING

Szybkie i proste procedury, minimum formalności - finansowanie Renault:

DECAR - sprzedaż - finansowanie

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Szukasz samochodu dostawczego?
Powiedz, czego potrzebujesz!

+48 22 519 89 05
zapytaj@RenaultDostawcze.pl

handlowiec

MATEUSZ HOMA
handlowiec