- Szczegóły
- Kategoria: Renault MASTR platforma
- Czas odczytu: 1 min
Kontener zbudowany na platformie (niskim podwoziu) to wszechstronny i wygodny samochód dystrybucyjny. Próg załadunku jest tak nisko, jak w klasycznym furgonie. Pojemność jest podobna jak w kontenerach zabudowywanych na podwoziu.
Próg załadunku mieści się na wysokości zaledwie ok. 60 cm (próg załadunku w kontenerach zabudowanych na podwoziach jest ok. 30 cm wyżej). Dodatkowo wejście ułatwia rozkładany, szeroki i wygodny stopień. Dostęp możliwy jest zarówno przez drzwi tylne, jak również przez drzwi boczne.
Szeroko rozstawione, proste ściany pozwalają osiągnąć zdecydowanie większą kubaturę niż w furgonach. Kontener na platformie pozwala przewieźć 6 wysokich EP, podczas gdy przednionapędowy furgon pozwala przewieźć 4 wysokie EP lub 5 niskich EP (do 1 m).
Zintegrowany z nadwoziem spojler dachowy obniża opór aerodynamiczny.
- Szczegóły
- Kategoria: Renault MASTR platforma
- Czas odczytu: 1 min
Zabudowa ALPO CityBox posiada pojemność typowej zabudowy kontenerowej oraz niski próg załadunku jak furgony izotermiczne. Przeznaczona jest do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze m. in. w branży spożywczej, farmaceutycznej oraz cateringowej.
Próg załadunku mieści się na wysokości zaledwie 61 cm. To przeszło 30 cm niżej niż w klasycznych kontenerach zbudowanych na podwoziu. Dodatkowo wchodzenie ułatwia szeroki, wygodny stopień. Szeroko rozstawione, proste ściany pozwalają osiągnąć zdecydowanie większą kubaturę niż w izotermach wewnętrznych w tzw. "blaszakach".
Unikalną funkcjonalnością jest kabina sypialna zintegrowana z kabiną kierowcy, umiejscowiona w przedniej części zabudowy. Łóżko ma szerokość 70 cm, a jego długość to 202 cm. Pod łóżkiem znajdują się dwa duże schowki. Kabina sypialna wbudowana jest w izotermę, więc z zewnątrz jej obecność jest niezauważalna.
Zintegrowany z nadwoziem spojler dachowy posiada niszę na agregat chłodniczy. Rozwiązanie to korzystnie wpływa na estetykę i aerodynamikę zabudowy.
- Szczegóły
- Kategoria: Renault MASTR platforma
- Czas odczytu: 2 minut(y)
Kiedyś to koń służył do transportu, a teraz to konia trzeba transportować - trzeba go zawieść na wystawę, na zawody, na szkolenie, na obóz, na targi... No a jak już wieźć konia, to w sposób bezpieczny, zgody z przepisami i komfortowy zarówno dla kierowcy jaki dla wierzchowca. I po to właśnie produkujemy koniowozy.
Do transportu drogowego koni potrzebny jest pojazd, który m. in. posiada:
- antypoślizgową i wodoodporną podłogę,
- nadwozie chroniące przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi,
- przegrody dzielące poszczególne zwierzęta,
- trap o nachyleniu do 20 stopni w stosunku do podłoża
- urządzenia umożliwiające karmienie, miejsce na paszę, zbiornik wody,
- system wentylacji oraz ewentualnego ogrzewania
- system monitorowania, pozwalający na stały podgląd konia przez kierowcę
W koniowozach oferujemy duży wybór opcji, wnętrza i lakieru – wszystko po to, aby dostarczyć wyjątkowy autotransporter konny, zaprojektowany specjalnie dla Ciebie... i Twojego konia.