samochody dostawcze i zabudowy

Kontener to zabudowa do przewozów wielkogabarytowych. Transport towarów lub przedmiotów w zamkniętej, prostopadłościennej przestrzeni ładunkowej jest wygodny dzięki prostokątnej, idealnie płaskiej podłodze (bez wystających nadkoli) i dużym bocznym ściankom. Kontener to doskonała propozycja dla firm przeprowadzkowych, producentów i dostawców mebli, dostawców pieczywa, owoców i warzyw oraz kurierów przewożących przesyłki o sporych rozmiarach.

  1. OPIS
  2. FOTO
  3. POBIERZ

W zależności od sposobu użytkowania oraz preferencji naszych klientów, oferujemy 4 rodzaje ścian w zabudowach kontenerowych:

PANEL POLYPANO

Panel PolyPano to 3-warstwowy poliestrowy, laminowany panel izolowany. Zapewnia doskonałą izolacją termiczną oraz estetyczną, łatwą od utrzymania w czystości konstrukcję. Panel z zewnątrz poszyty jest laminatem poliestrowym. Rdzeń stanowi pianka izolacyjna z poliuretanu (PU), polistyrenu ekspandowanego (EPS) lub polistyrenu ekstrudowanego (XPS).

PANEL "PLASTER MIODU" HONEYCOMB CORE

Pszczoły dla ochrony swego świata wykorzystują niezniszczalne konstrukcje o cienkich sześciobocznych ścianach z pustymi komorami. Podobną budowę ma panel, którego ściany w przekroju przypominają plaster miodu. Tego typu lekkie wypełnienie zapewnia niską wagę zabudowy, co zwiększa ładowność pojazdu po zabudowie.  Panel z zewnątrz pokryty jest laminatem.

PANEL KLEMBAU - ZABUDOWA ALUMINIOWA

Każda ściana to usztywniona płyta o konstrukcji: blacha + profilowane słupki, które stanowią konstrukcję nośną. Słupki z modułami blachy (pasami blachy), łączy się za pomocą nitowania i klejenia. Nity wiążące słupki z pasami blach widoczne są od wewnątrz - ściana zewnętrzna jest gładka. 

PANEL PLYWOOD

Plywood (ang.) to po prostu sklejka - płyta warstwowa, klejona. W zabudowach kontenerowych panel plywood gwarantuje wysoką wytrzymałość, ponieważ posiada wyrównane właściwości mechaniczne wzdłuż i w poprzek arkusza. Poszycie wewnętrzne i zewnętrzne ścian wykonane jest z laminatu.

Renault Master kontener

  • Rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili stalowych o podwyższonej wytrzymałości, poddana granulacji cząstkowej a następnie cynkowana
  • Zewnętrzne ściany kontenera nie posiadają elementów złącznych: nitów, śrub
  • Drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270, wyposażone w osprzęt (zamknięcie wewnętrzne kasetowe przypadające na prawe skrzydło, lewe skrzydło - rygiel, 2 zawiasy na każde skrzydło) wykonane ze stali kwasoodpornej zamykane na klucz (zamknięcia celne z możliwością założenia plomby)
  • Obramowanie nadwozia z profili aluminiowych, anodowanych
  • Ilość punktów świetlnych w nadwoziu uzależniona od długości wewnętrznej nadwozia
  • Rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej
  • Podłoga wyłożona sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości 15 mm
  • Nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
  • Światła obrysowe montowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego
  • Drabinka wejściowa wysuwana przy drzwiach tylnych
  • Wewnątrz listwa naścienna do mocowania ładunków (1 rząd) Odbojniki gumowe na framudze drzwi tylnych

WINDA

Stosujemy wyłącznie windy najwyższej jakości i o najlepszych parametrach użytkowych firm: Bär, Dautel i Dhollandia. Typowym problemem kontenerów z windą w pojazdach o dmc 3.5 t jest ich stosunkowo niska ładowność. Odpowiedzią na ten problem jest lekka winda kolumnowa Dhollandia DH-VOCS (obejrzyj film klikając obok zakładkę "VIDEO"). Jest to jedyna winda, która przy 8-paletowym lekkim kontenerze (np. plaster miodu) pozwala osiągnąć tonę ładowności.

zapytaj o ofertę na Renault Master
e-mail:  zapytaj@RenaultDostawcze.pl
telefon: +48 663 399 388