Uniwersalna, niewielka wywrotka na bazie Renault Master doskonale sprawdza się w pracach budowlanych, remontowych i porządkowych. Szczególnie doceniana jest w centrach miast, gdzie obowiązują ograniczenia wjazdu samochodów o dmc przekraczającej 3.5 t. Oferujemy zarówno fabryczne wywrotki, jak też wywrotki z zabudowami Polskich dostawców.
Renault Master wywrotka to samochód z przechylaną do tyłu lub na bok skrzyniową ładunkową, co umożliwia samoczynny rozładunek materiałów takich jak piasek, żwir, ziemia czy gruz. Pojazd występuje w wersji 3-osobowej (pojedyncza kabina) lub 7-osobowej (podwójna kabina), dzięki czemu jest uniwersalnym samochodem brygadowo-transportowym. Możliwe jest również wyposażenie go w montowany pomiędzy kabiną a skrzynią hydrauliczny żuraw załadunkowy. Niski koszt eksploatacji, zwrotność oraz praktyczne dmc 3.5 t powodują, że jest to doskonała propozycja dla samorządów lokalnych (np. gospodarka odpadami, porządkowanie zieleni, utrzymanie dróg) oraz przedsiębiorców (np. budownictwo, brukarstwo).
Przykładowa zabudowa:
- rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili stalowych o podwyższonej wytrzymałości, poddana granulacji cząstkowej a następnie cynkowana
- burty aluminiowe anodowane o wysokości 400 mm lub stalowe, cynkowane o wysokości 500-600 mm
- układ hydrauliczny napędzany agregatem elektrohydraulicznym, sterowanie z kabiny kierowcy
- podłoga wyłożona blachą stalową 3 mm
- nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
- kąt wywrotu ok. 45 stopni, wywrot 3-stronny
- odbojniki gumowe
Wybrane opcje:
- stelaż z plandeką do wysokości kabiny
- plandeka zwijana na burcie przedniej
- samozamykacz burty tylnej
- skrzynka narzędziowa plastikowa
- uchwyt na łopatę i miotłę
- HDS - hydrauliczny dźwig samochodowy
- sterowanie pilotem na przewodzie spiralnym 2m z kabiny
- osiatkowanie zabezpieczające lampy tylne