DECAR ul. Modlińska 154B, Warszawa | samochody dostawcze Renault | specjalistyczne zabudowy | sprzedaż i finansowanie zapytaj@RenaultDostawcze.pl
Renault Trafic L2H1
  dwie długości, dwie wysokości nadwozia :: doskonała baza pod różne zabudowy :: silnik wysokoprężny lub elektryczny
Renault Trafic L2H1
  dwie długości i dwie wysokości nadwozia :: doskonała baza pod różne zabudowy :: silnik wysokoprężny lub elektryczny

Renault TRAFIC furgon

Są tacy, którzy samochody dzielą na projektowane od zewnętrz i projektowane od wewnątrz. Te pierwsze zwykle przyciągają wzrok wyrafinowanym designem; te drugie zaś cenione są za walory użytkowe. Renault Trafic to samochód, który należy do obu grup. Z zewnątrz wygląda na solidny i praktyczny. Wewnątrz jest samochodem pojemnym i przyjaznym użytkownikowi - jak żaden innym samochód w tym segmencie.

Średni, ale ponadprzeciętny

Renault Trafic należy do segmentu vanów średniej wielkości. Jest zdecydowanie większy niż kompaktowy Kangoo VAN. Jest też zauważalnie mniejszy niż przeznaczony to dużych i ciężkich towarów Renault Master. Renault Trafic jest zatem samochodem, którym manewruje się podobnie jak samochodami segmentu D/E. Uniesione miejsce kierowcy daje komfort wsiadanie i podróżowania właściwy SUVom. Umiarkowana wysokość samochodu pozwala zmieścić się w większości garaży podziemnych (niecałe 2 m dla wysokości H1). Całkiem pojemna przestrzeń bagażowa zwykle jest wystarczającą do transportu większości towarów. 

Renault Trafic o długości L2 jest o 40 cm dłuższy niż wersji L1. O tyle również dłuższy jest w nim rozstaw osi, co pozytywnie wpływa na stabilność samochodu (zwłaszcza pod obciążeniem). Wersja L1 ma z kolei inną zaletę: przy całkowitej długości ok. 5 metrów niemalże mieści się na standardowych miejscach parkingowych i jest samochodem bardziej zwrotnym.

Zabezpieczenie części bagażowej

Trafic wykorzystywany jest najczęściej jako uniwersalny samochód transportowy. By ochronić część bagażową przed przedwczesnym zużyciem, często montujemy zabezpieczenie podłogi, ścian i nadkoli. Dostępne są dwie wersje zabezpieczenia fabrycznego:

  • pakiet Cargo 1: gumowa, antypoślizgowa sklejka na podłodze + plastikowe panele zabezpieczające ściany do połowy ich wysokości
  • pakiet Cargo 2: antypoślizgowa sklejka na podłodze + pełne zabezpieczenie ścian zwykłą sklejką (łącznie z nadkolami)

W zabudowach realizowanych przez autoryzowane firmy partnerskie coraz częściej pojawia się sklejka laminowana lub lżejsze od niej panele polipropylenowe.

Silnik 2.0 dCi lub elektryczny

Renault Trafic dostępny jest z silnikiem wysokoprężnym dCi (diesel common-rail injection) oraz z napędem elektrycznym - E-Tech 100% electric. Silnik 2.0 dCi (M9R) jest jedynym dostępnym silnikiem klasycznym, występującym w wariantach o mocy od 110 do 170 KM. W mocniejszych wersjach dostępna jest nie tylko manualna, ale również automatyczna skrzynia biegów. Klasyczny napęd spalinowy najlepiej sprawdza się w transporcie dalekobieżnym oraz przy dużych obciążeniach (np. przewóz ciężkich towarów, zabudowa z agregatem, holowanie ciężkiej przyczepy). W sektorze dostaw lokalnych, przy przejazdach na krótkich odcinkach, warto rozważyć wybór wersji elektrycznej.

Renault Business Solutions

Modlińska 154B

DECAR

PROMOCYJNY KREDYT i LEASING

Szybkie i proste procedury, minimum formalności - finansowanie Renault:

mobilize financial services

PROMOCYJNY KREDYT i LEASING

Szybkie i proste procedury, minimum formalności - finansowanie Renault:

DECAR - sprzedaż - finansowanie

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Szukasz samochodu dostawczego?
Powiedz, czego potrzebujesz!

+48 22 519 89 05
zapytaj@RenaultDostawcze.pl

handlowiec

MATEUSZ HOMA
handlowiec